wtorek, 10 lutego 2015

Big eyes


Cześć!
Sesja, sesja i po sesji już dawno, ale jakoś tak walczyłam jeszcze z magistrem, by móc definitywnie skończyć jazdę na uczelnię. Teraz niech promotor wpisze ocenę i będę mogła zacząć ostatni semestr. Brzmi przerażająco, ale mam pewien plan i muszę go tylko przedyskutować z rodzicami. 
Post wyjątkowo wcześniej, a nie w piątek, bo wieczorem w piątek wyruszam z mamą do Świnoujścia. Tata pojechał na kurację i mama chce go odwiedzić. Doszłam do wniosku, że również go odwiedzę. Na dodatek nie mam w planach wakacji, więc chociaż weekend gdzieś, ale tak to jest jak nie ma się pracy i kasy na wyjazdy. 
Co do piosenki tytułowej, to jak ją usłyszałam to przeszły mi dreszcze po plecach! Jest magiczna! Taka, nie mam nawet na nią określenia. Aż żałuję, że nie poszłam na film do kina, ale mama nie chciała. No cóż pozostaje czekać, aż będzie leciał w TV. 
Co do prac, to mamy trzy sygnaturki i tak: pierwsza powstała na podstawie instrukcji Carllton, ale dodałam trochę od siebie i efekt wyszedł zupełnie inny. Druga na podstawie kilku instrukcji Yassmine, a trzecia na podstawie instrukcji Anusi. Mamy też zakodowany nagłówek z poprzedniej notki i wykonane zamówienie. Wiem, że sygnaturki są na podstawie tutoriali, ale sprawiają mi one trudność, jakoś nie pasuje mi ich wielkość dlatego próbuję je wyczuć poprzez instrukcje. Najbardziej podoba mi się pierwsza. Jest taka agresywna - jak to określiła moja przyjaciółka. 
Całusy, Lady Spark 
Sygnatury

Szablony
Podgląd || Pobierz
Prosty i klasyczny. Nie miałam siły kombinować, a to przez migrenę. 
Zamówienie dla Olivia Blake 
Podgląd || Pobierz
Nie lubię robić z 1D szablonów. Przepraszam, ale nie wychodzą mi. Ten ogólnie mi się podoba. Chociaż coś pewnie bym w nim zmieniła. Jest też jasno i w zasadzie letnio. Ech, moja wina, bo nie zauważyłam, że nie wkleiłaś mojego buttonu. Jeśli ustawisz szablon to zrób to - będę w tym względzie bardzo upierdliwa. 
Edit: 26.02.2015
Zamówienie dla Martitty
Podgląd || Pobierz
Bez różu jak chciałaś. Co do CSS to troszkę wzorowałam się na jednym z szablonów Carllton



7 komentarzy:

  1. Piosenka połączona z przypatrywaniem się pierwszej ikonce/nagłówkowi/obrazkowi (nie wiem jak to dobrze nazwać :D ) naprawdę może wywołać dreszcze.

    Matko! Że Ty masz cierpliwość do takich graficznych rzeczy, ja to nawet jakbym do tego usiadła to po chwili bym to porzuciła - czarna magia! :D

    Trzymam kciuki za plan :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sygnaturki są cudne! Podobają mi się ich kolory. Praca z tutorialami i plikami psd może naprawdę pomóc. Zwrócę Ci uwagę tylko na napisy: jeden, max dwa style i zadbanie o ich widoczność. Ale naprawdę wszystkie trzy wyglądają genialnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, z pewnością zapamiętam Twoją uwagę :). Nie czuję ich stąd też moje problemy dosłownie ze wszystkim :)
      Dziękuję! :)

      Usuń
  3. Przepraszam jeśli urażę cię tym komentarzem, ale muszę. Twoje prace są świetne! Jedne z najlepszych! Ale moim zdaniem niezbyt podoba mi się szablon, który dla mnie zrobiłaś. Ja zamawiałam nagłówek a nie szablon. Szablonu nie ustawiam na mojego bloga.
    Olivia Blake

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna sygnaturka zapraszam do mnie : http://graphicnina-grafika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy