środa, 24 grudnia 2014

Merry Christmas Everyone

Chciałam przygotować coś świątecznego, ale mój promotor doszedł do wniosku, że trzeba kompletnie zmienić koncepcję pracy magisterskiej i cały pierwszy rozdział poszedł do.... no kosza. Byłam tak wściekła, że nie w głowie były mi programy graficzne. Plan jest taki, żeby pierwszy rozdział napisać od nowa do wtorku, więc sami widzicie jak to bywa z czasem. Cóż dlatego udało mi się stworzyć tylko sygnaturkę na górze. Na dodatek atmosfera świątecznego zdenerwowania udziela się wszystkim w domu, więc zamiast programu wolę włączyć serial i się odstresować, albo posłuchać muzyki. 
Koniec zrzędzenia Lady Spark. Chcę Wam życzyć by te święta minęły Wam w jak najlepszej atmosferze, by Mikołaj był wszechwiedzący i dał Wam wymarzone prezenty. Nie życzę Szczęśliwego Nowego Roku, bo mam zamiar zajrzeć do Was z przyszłym tygodniu z wykonanym zamówieniem. Muszę mieć jakąś motywację :D
Ikony
Instrukcja

2 komentarze:

  1. Wspaniała sygnaturka! <3
    Śliczne ikonki ;)

    Mimo tego, że nie zachwyciłaś ilością to i tak uważam że jest cudownie! :)

    Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy